15.6.11

My wishlist

Om under en uge bliver jeg student, wow, tre år er virkelig gået hurtigt <3
Jeg har indtil nu ikke ønsket mig nogle "flytte - hjemme - fra" ting endnu, men på ét eller andet tidspunkt skal man jo begynde, og det er så nu!

Jeg har forelsket mig i Rosendahl's serie som hedder Grand Cru 


Jeg ønsker mig også nogle flotte Chanel produkter. Jeg er virkelig altid "solgt", når Chanel kommer med nogle nye produkter og lige nu er jeg forelsket i deres Sunpowder <3



Heller ikke ringe ville være én billet til Paris! Jeg har ikke bestilt ferie endnu ... og mon jeg får gjort det inden alle flybilletterne er udsolgt. Derfor ønsker jeg penge eller en billet til at rejse til udlandet med, måske Paris eller Frankrig, så længe der er varmt, er stedet ligemeget!


<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar