3.8.11

Bonjour Paris

Omg så kom jeg endelig til Paris, efter 3 timers flyvning og ventetid. Men jeg må sige at det var ventetiden værd. Paris, byernes by, og det er virkelig byernes by. Smukke gader med masser af fransk charme, butikker side om side, caféer og restuarenternes velduftende mad fra det franske køkken, alt var bare så utroligt. Jeg har brugt fire dage sammen med en sød veninde i Paris, og jeg må sige at jeg er gået hen og forelsket mig i Paris <3

Kufferten med alt det jeg skulle bruge på turen

Mine nye solbriller fra River Island og en rejseguide over Paris 

Maden fra Billund lufthavn

Tiden blev brugt på rebuser og sudokus 

Louises søde vendespil 

Louise som er glad for at vi endelig er kommet til Paris

Vores dejlige udsigt fra vores hotelværelse 

Vores 4 stjernet masterbed 

Det første franske mad vi fik i Paris 

Hygge om morgenen på hotelværelset 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar