24.8.11

Farewell party











Ibsen & Kela


I dag har jeg været utrolig aktiv ... jeg har vasket og støvsuget bilen så den næsten så ud som ny! Ellers har jeg ryddet op og handlet ind til fest i aftes. Jeg holdte afskedsfest for min gode, dejlige og søde veninde Mikaela som nu flytter til Spanien eller retter sagt Madrid. det er så utroligt og uvirkeligt, men rigtig godt for hende. hun rejser på fredag og derfor hjalp jeg hende med at holde en lille afskedsfest for hende inden hun skulle afsted! Vi grillede og fik lækker dessert ... som I kan se på billederne har jeg bagt en (hjerte)kage, og mmmmh den smagte virkelig godt <3

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Og hvor er din blog fin!:) - er fast læser. xoxo sophia
    http://cphcandybysophia.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. ps. tak for din søde kommentar på min blog:-)

    SvarSlet