16.8.11

A new beginning

Ristet rygbrød med chili scramble eggs og frisk parmaskinke 
































Jeg bestemte mig for at begynde på en frisk, altså med at være sund og frisk og få noget ud af dagen! Jeg kan også godt lide at være sund og aktiv, men man har altså også lyst til at gå i byen og spise på café (en gang imellem). Derfor vil jeg nu begynde med at spise ekstra sund og være mere fysisk aktiv. Desværre har jeg lige meldt mig ud af Equinox, som er et fitnesscenter. Det var rigtig godt, indtil det blev til Fitness World. Derfor er jeg begyndt at løbe (næsten) hver dag. Jeg er begyndt at drikke masser af vand med lime (har hørt det skulle være rensende) og spise frisk chili og hvidløg, fordi det også skulle være rigtig sundt. Nogle andre gode ideér ? Den gule neglelak købte jeg i Paris og er fra Sephora <3

2 kommentarer:

  1. Man får også meget mere energi når man har en aktiv hver dag :o) Så syntes det er flot du har besluttet dig for det :)

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har, jeg er blevet fast læser :)
    Du er mere end velkommen på min lisepaasu.blogspot.com

    /Lise

    SvarSlet