9.9.11

travlhed

Jeg har travlt lige for tiden og har ikke haft tid til at blogge så meget, men det skal jeg nok få rettet op på. Dog har jeg nogle gode nyheder men men men men også én dårlig nyhed. Først den dårlig nyhed og så altid de gode nyheder til sidst. Mit elskede kamera er død, sådan for real død. det kunne ikke mere og sovet stille ind torsdag aften. sørgeligt
De gode nyheder er at jeg er blevet godkendt til at være au pair i USA. det vil sige at jeg om (måske) halvanden måned rejser til USA for at arbejde og nyde livet. det er satme nyheder ... 
I dag har jeg været sammen med min dejlige mor og vi har rigtig været på tøsetur. shoppet og spist lækker frokost. Jeg har købt en Chanel maske, og har allerede prøvet den, amen virkelig så lækker (billeder kommer engang når jeg lige får købt mig et nyt kamera). I morgen skal jeg arbejde og til Vels's birthday'party. igen igen lækker mad! 

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar