29.10.11

A week has gone




















Tiden flyver afsted når man har det godt! og det må man nok sige at jeg har ... er lige hjemvendt efter en uges ferie på Gran Canaria i den lille by Puerto Rico. dejligt sted med hyggelige omgivelser og alt det der nu hører dertil. strand, caféer, restauranter, butikker og jeg kunne blive ved. men én ting er sikkert, det har været perfekt. Boede i en lækker lejlighed med mine forældre, så vi både kunne lave morgenmad og lunch og så spise ude på restaurant om aftenen (god mad, alt for god - så nu skal jeg rigtig til at træne).
Der var masser af shopping mugligheder i den lille by, men det var ikke meget det blev til ... dog én lille gave til min veninde. men derimod brugte jeg en masse penge i lufthavnen ... herligt. her købte jeg mig en parfume, nemlig den nye fra Marc Jacobs Oh, Lola. som dufter pragtfuld af sommer og sødme, og nogle dejlige hjemmefutter til de kommende vinter måneder!
Håber alt ellers har været vel herhjemme? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar