27.11.11

First Sunday of Advent




Det er den første søndag i advent, hvilket betyder indendørs hygge. rigtig meget indendørs! 
Eftersom at der er rigtig meget storm hvor jeg bor, ville jeg tro det næsten ville være livsfarligt at gå ud i "orkan" vejret. plus at jeg faktisk ikke ønsker at bruge min tid udenfor i dag, eftersom at søndage skal bruges på afslapning og hygge. Så i dag har jeg ikke lavet så meget ... set The Holiday (sød film) og pyntet lidt op til jul, drukket varm kakao - jeg nyder min søndag!

2 kommentarer:

  1. Super fed blog du har! Elsker dine mad-indlæg, hihi :-P Er self. blevet fast læser!

    SvarSlet
  2. Hej Simone :)

    Tusind tak fordi du har deltaget i min advents give-away! Du har været så heldig at vinde, så derfor må du meget gerne skynde dig ind på min blog, hvor du kan se hvordan du kan kontakte mig, så jeg kan få din adresse og kan sende dig din præmie :) Stort tillykke til dig ;)

    Hilsen Nicoline
    www.saylavi.blogspot.com

    SvarSlet