23.11.11

A touch of Christmas













Jeg var som sagt i en masse genbrugsbutikker med en sød veninde. og jeg lovede at vise hvad jeg fik med hjem ... meeeeen må skuffe, fordi jeg har faktisk ikke købt noget i nogle genbrugsbutik, men alle andre steder. typisk mig. men såååå ved jeg hvad det har og vurdere om jeg må tilbage til nogle af butikkerne og købe noget. Jeg fandt nogle flotte advent-number til stearin lys. very P R E T T Y! og så har jeg købt en vase fra Villa Collection, som er helt klar og meget smuk og enkel, ellers har jeg købt en cake&goodies opsats, lige nu har mine mor "lånt" den til frugt. (jeg får den sikkert aldrig igen). 
I dag har jeg hygget med min mama. vi har slappet af, købt tidlige julegaver ... så fandt jeg denne flotte lyskæde som jeg nu har hængt rundt om mit vindue. så hygge. nu vil jeg smutte ud og spise easy-food som vi fandt i Føtex <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar