16.12.11

Wishlist

1. Canada Goose jakke 2. En tur til NYC 3. Sorte "bamse"støvler 4. Essies nye (nytårs) neglelakker 5. Iphone 4s (telefonen er nemlig død) 6. Cleansing produkter fra Chanel 7. Kartell lampe 8. Lysekrone fra Lisbeth Dahl 8. Céline bag 9. Skærebrætter fra Gran Cru. 

Nu var det også på tide at jeg fik lavet mig en ønskeseddel. næsten også kun fordi min mor har spurgt efter én i mere end tre ugers tid, så i aftes tog jeg mig sammen og fandt frem til disse særdeles lækre ting, dog er prisen på nogle af tingene ret peberet meeen mon ikke jeg sååå bare kan få nogle penge og så selv betale resten? hope so. ellers har jeg bare arbejdet de sidste par dage, set Sex and the City og spist hjemmelavet bolsjer. mums. Imorgen får jeg fint besøg, nemlig af en sød veninde som jeg har gået på efterskole med, og kan slet ikke vente. vi skal juleshoppe, spise god frokost og bar' hygge <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar