24.1.12

Games lubricate the body and the mind







I dag har simpelthen været en fantastisk dag ... trods det er mandag. jeg har været i Kolding med mine søde forældre, hvor vi har shoppet lidt udsalg, spist lækker frokost ... og så shoppet lidt mere. fik da også købt lidt pynt & "pjat" til værelset. (billeder kommer i morgen). 
Her til aften har jeg været til game'night med pigerne. først spiste vi god mad & så spillede vi partners. faktisk et ret sjovt og hyggeligt spil ... desværre tabte jeg ... men må tage revanche en anden god gang. 
I morgen har mine søde veninde fødselsdag, og så skal vi ud & fejre hende på bedste fødselsdagsmanér <3

2 kommentarer:

  1. Mmh.. Hvor ser det altså bare yummy ud! Jeg vil gerne selv have sådan et udvalg ståenede på mit bord lige nu! :)
    og flotte billeder!

    SvarSlet
  2. Tak for det ... og du kan tro det var en lækker omgang :)

    SvarSlet