15.2.12

BLOG AWARD

Jeg har for første gang modtaget en blog award og fra hele to personer. Rikke Claudia & CrazyCupLaday. 

Der er nogle enkle regler som jeg skal følge. Jeg skal linke den til blog, som har videregivet awarden. Jeg skal vidergive den til 5 andre blogs med under 100 officielle læsere... og til sidst svare på de fem spørgsmål. 

Jeg vidergiver Awarden til:


Spørgsmål 1 - Hvorfor begyndte du at blogge? 
Jeg begyndte faktisk at blogge pga. min bedste veninde. Hun havde simpelthen en fantastisk blog & fulgte hende hver dag ... men også pga. så kunne vi følge med i hinanden liv, så derfor begyndte jeg at blogge ... og nu elsker jeg det! 

Spørgsmål 2 - Hvilke blogs følger du? 
Jeg følger simpelthen SÅ mange. der er ikke bare én specifik blog ... men derimod rigtig mange. Elsker at læse en masse blogs & samtidig hygge med en kop varm kakao. det er lige mig!

Spørgsmål 3 - Favorit farve(r)?
Uhh, den er svær. for elsker faktisk mange farver. men er rigtig glad for hvid (hvis dette overhovedet er en farve) ellers er jeg ret stor fan af de rødelige farver ... fra lyserød til bordeaux rød!

Spørgsmål 4 - Favorit film?
Igen ... den er virkelig svær. men er ret romatisk anlagt ... så det er nok en kærlighedsfilm som The Notebook ... men er også stor fan af danse'film. Dirty Dancing - klassiker eller Step Up. er bare én lille smule i vildrede ... men for at være helt ærligt ... så ser jeg flere serier end film!

Spørgsmål 5 - Hvilke lande drømmer du om at besøge - og hvorfor?
NEW YORK. ingen tvivl ... vil rigtig gerne til USA igen & så også Frankrig. har altid haft noget for New York, der er en masse ting jeg bare må over og se og opleve. prøve at spise cupcakes på Magnolia, se Frihedsgudinden & komme på picnic i Central Park. og Frankrig ... er selfølgelig Paris. Jeg har været der ... men føler jeg mangler at se en del ... og spise i Latinerkvarteret, drikke en cocktail overfor Moulin Rouge, shoppe I Montparnasses gader & spise lunch under Eiffeltårnet!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog du har dig!! :-)
    Jeg følger dig nu. :-)
    Vil du evt kigge forbi min? Så kan vi jo følges. :-)

    Knus.
    //live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for det Linh Tran - det er jeg rigtig glad for at høre!
    :)

    SvarSlet