21.6.11

omg jeg er student!

Det er så vildt, men sandt, nu er jeg endelig blevet student. Det er virkelig en skøn følelse. Efter tre rigtig rigtig lange år, har jeg endelig fået (gjort mig fortjent) til min flotte røde hue <3

Efter min sidste eksamen tog hele min dejlige familie ned på Café Poulsen og spise lækker mad ... i aften skal vi holde studentergilde for resten af vennerne, klassekammeraterne, familie og alle de andre. Nu sidder jeg her med min hue og forstår ikke rigtigt at jeg er færdig, men heldigvis er jeg færdig!









I love my life <3

2 kommentarer:

  1. Tillykke med huen (:
    Og hvor ser det godt ud det mad dér.
    Tak for din kommentar, og fin blog du har! (:
    Jeg følger dig nu.

    //Simone
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Arw, hvor fint! :D Tillykke!

    SvarSlet