19.6.11

What's in my make-up bag?

1. Den lille søde lyserøde kosmetik pung fra H&M 2. Utrolig dejlig foundation fra Chanel - Vitalumiére aqua 
3. Ny læbepomade fra Chanel - Hydramax + active nutrition 4. Min superpowder fra Clinique - 04 matte honey (dækker godt) 5. Den eneste shadow trio jeg har fra Clinique - Chocolate chip, buttered bronze and teddy bear 6. Min yndlings sunpowder fra Chanel - Soleil tan de Chanel 63 terre ambre 7. For at få fejlfri hud bruger jeg Clinique's pore minimizer 8. Eyeliner fra Chanel - Ècriture de Chanel, black noir 9. Jeg bruger Helena Rubenstain's mascara når jeg skal i byen for at for dramatiske øjenvipper - Lash queen sexy black 10. Den nye mascara fra Chanel - Inimitable intense, noir 11. Den bedste læbepomade fra Carmex med cherry, blødetse læber plus den dufter vidunderligt 12. Jeg har altid et par ekstra øreringe med for en sikkerhedsskyld - Lyserøde perler fra H&M 13. Læbepomade og lipgloss i én fra Biotherm -Aquasource levres 14. Min uundværlig øjenbrynspensel fra Chanel - Crayon sourcils, brun cenré 40

Ingen kommentarer:

Send en kommentar