27.12.11

Christmas











Jeg har simpelthen haft så travlt de sidste par dage. og nu har jeg endelig lidt frihed ... lige indtil i morgen formiddag. Juleaften var en super skøn aften og hyggede mig med min dejlige familie ... og fik selvfølgelig også nogle dejlige gaver. alt for gode gaver og skal nok ligge nogle billeder ind meget snart. Den 25. december havde vi huset fuld af gæster (hele familien), kom til julefrokost ... og hele dagen sad vi og mæskede os i god mad. samme dag skulle jeg ind til min søde veninde Mette som holdte fest for næsten hele klassen, og shit vi gik amok. (hvilket også kunne mærkes den 26. december). 
Har arbejdet i dag og i morgen skal jeg til brunch hos min veninde Maria som smutter til Australien, New Zealand & Thailand i tre måneder ... dvs. afskedsbrunch <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar