24.12.11

Glade jul & dejlige jul


Jeg er lige kommet ind af døren efter en rigtig god julegudstjeneste
Har mere eller mindre haft rigtig travlt i dag. har ryddet op på hele værelset, gjort rent på badeværelset og stået i køkkenet sammen med min mor ... eftersom vi i morgen får huset fyldt med gæster til en omgang julefrokost. Så det var super rart at kunne sætte sig ned i kirken og lade roen omfavne mig lige så stille ... og alt imens man høre om salige og varmende budskaber, men ligeså triste og sorgmodige hændelser  ... såå tænker man hurtigt over ting som man aldrig tænker over. så derfor er jeg taknemlig for at jeg kan sætte mig ned og spise lækker julemad, nyde glæden ved at få men også give gaver, smovse juleknas og godter, men én ting er jeg utrolig taknemlig for ... det er at jeg kan sidde og nyde denne dejlig dag sammen med min familie <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar