13.3.12

A new beginning

weheartit

Okay. der er sket SÅ meget de sidste par dage. det er helt ufattelig. Jeg kom (endelig) frem til Costa Rica, søndag ved en 14 tiden ... og omg, hvor var det varmt. havde måske forestillet mig 20 grader .. men her er det altså 28+. Jeg skal bo ved en host'family under hele mit ophold. OG nu har jeg så mødt dem. De er rigtig rigtig søde. Jeg bor sammen med en anden pige som kommer fra Belgien, og hun har allerede været her i 1,5 måned. ligeså er hun meget venlig og rigtig snaksaglig. Huset er okay, det er meget lille og standarden er meget primitiv. men igen, hvad havde jeg forventet ?
Der er dyr over det hele, altså fugle, leguaner, firben & rigtig mange myg. dog har jeg ikke set slanger, edderkopper eller krokodiller ... MEN dem vil jeg også gerne være foruden! 
I dag var så min første skoledag. var virkelig spændt ... men alt gik som det skulle. Jeg bor lidt uden for byen Tamarindo, hvor skolen ligger, så derfor er min roomate & jeg nødt til at tage bussen ind til skolen hver morgen ... og selfølgelig hjem igen. Jeg har mødt nogle rigtig søde personer ... fra hele verden. men faktisk også to fra Danmark. Vi fik en rundvisning i hele Tamarindo by og fik at vide hvor de bedste restauranter, shops & diskoteker ligger rundt omkring. Det er en meget hyggelig by, men dog med mange turister. Glæder mig rigtig meget til i morgen hvor min "første" skole dag begynder ... for der begynder timerne & så skal jeg rigtig til at lære spansk! Det hele bliver dog ikke timer, jeg har en del tiempo liebre, hvor jeg kan slappe af, gå ned på stranden, være ved poolen eller bare lige det jeg har lyst til ... så livet her i Tamarindo er Pura Vida! (this is living) <3

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det spændende! :D og dejligt med lidt varme.
    Hvor længe skal du være der? :-)

    SvarSlet