16.3.12

Paradise








The place of endless happiness!
I dag har jeg haft en kort dag ... men én rigtig god dag. altså ikke fordi de andre dage har været dårlige ... men blot fordi jeg endelig fik Skype til at virke ... og nu har jeg endelig fået snakket med mine forældre. det var en så godt at høre deres stemmer ... alt for godt
Jeg har gået i skole til kl. 12.30 i dag ... en rigtig kort dag ... men en god dag til at snakke med mine forældre, spise frokost på "Le petit Café" og lave "lidt" lektier, sole sig ved  poolen & drikke frisk smoothie ... og til sidst men ikke mindst så har jeg danset salsa i dag.
F A N T A S T I S K. 
nu vil jeg smutte i bad & bagefter spise aftensmad (nok ris og bønner) ... og senere i aften står den på tyrefægtning <3 
Hasta luego 

1 kommentar:

  1. Virkelig... Fornem jalousien!
    Det ser virkeligt godt ud!

    SvarSlet