26.3.12

Sport


I torsdags havde vi sports-dag på skolen, hvilket betød at man skulle bruge hele dagen på at dyrke sport. amen fantastisk ... og så i den her varme. altså ved ikke hvad de havde tænkt sig ?
Vi blev inddelt i forskellige hold ... fodbold, bordtennis, volleybold, svømning & bord-fodblod ... jeg var så heldige at skulle være på svømning og volleybold ... og hvis du så smider de to ting sammen, jamen såå er det seriøst godt. De første tre-fire timer svømmede jeg i poolen, lidt crawl, lidt butterfly og hvad det nu ellers hedder (prøvede) ... de næste to timer stod på sol & frisk frugt ... de næste 3 timer stod på volleybold i poolen ... ej, det var virkelig en god & sports-rig dag. hvilket resulterede at jeg for første gang i mit liv er blevet rød på armene på grund af solen ... og siden hen er min næse begyndt at skalle ... men livet er nu stadig herlig her i Costa Rica <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar