5.4.12

Semana Santa


Glædelig påske … eller god påske … hvad er det nu man siger ? 
I Costa Rica fejrer de også Påske, hvilket gør at vi har fri i morgen og fredag … det vil sige én forlænget weekend til mig. JA TAK! 
og det betyder at jeg smutter på en tur her i min forlænget weekend. Vi er 13 personer som smutter til det sydlige Costa Rica, Corcovado. Vi kører i aften kl.00 .. eller er det nat. men ja så skal vi kører i syv timer inden vi er fremme … åhh kommer aldrig til at sove i nat. 
Corcovado er en "national park" hvor der er masser af jungel og eksotiske strande … vi skal ned og se på slanger, aber, kolibrier & mange andre dyr, vi skal ud og snorkle, bade med delfiner, se læderskilpadder, se eksotiske strand & bade i det azurblå hav. plus meget meget mere … 
glæder mig til at vise billeder fra turen … når jeg kommer hjem igen på søndag. 
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar